Csapatépítő tréner, az átváltozó művész

Csapatépítő tréner, az átváltozó művész

Egy csapatépítő tréner, tulajdonképpen színész is Átváltozó művész, amit persze, saját magának köszönhet. Napról-napra azon töri a fejét, amikor a szupermarketben jár, a bankban vált pénzt vagy a gyermekét viszi az iskolába, óvodába, hogy bizonyos szituációkra az emberek hogyan reagálnak? Egy-egy adott párbeszédben miként lehet meglepni a tárgyalófeleket? Amikor a tréner valami újat lát: raktároz, […]

Uniformizálás – egy értékesítési példa

Uniformizálás – egy értékesítési példa

Ügyfélkapcsolat Az üzleti kapcsolatok próbatételére nem békeidőben, hanem a nehéz pillanatokban kerül sor, nem a jól hangzó ígéretek, hanem az ügyfél elégedettséget generáló megoldási módok jelentik partnereink számára az igazság pillanatát. Ekkor derül ki, hogy az ügyfélorientált gondolkodásmód, partnereink tisztelete, a közös célok iránti elköteleződés beépült-e a mindennapok gyakorlatába, vagy csak egy jól hangzó szlogen […]

Csapatépítés a tréner oldaláról

Csapatépítés a tréner oldaláról

Barátaim sokszor mondják, hogy milyen jó a trénereknek, mert szórakozás az egész munka, irányítgatja a csapatokat, nagy röhögések, este buli. Álommunka. Az. Tényleg nagyon jó munka, rengeteg pozitív pillanata van, nagyon jó érzés, hogy azonnali visszajelzést kap az ember a munkájáról – és a tapasztalat az, hogy nagyon őszintén, sokszor részletekbe menően is tükröt tartanak […]

Megújulás – ACT Honlap

Megújulás – ACT Honlap

2001. december 1-én alakult az Atlantis Child Trainer Kft. December 8-án kezdett el működni a honlapunk, amire akkor nagyon büszkék voltunk, ugyanis a magyar cégeknek, legalább a fele, nem rendelkezett akkortájt honlappal. Az első időkben kevesen látogatták a honlapunkat, még működött a régi beidegződés, a papíralapú prospektus. A honlapon magunkról és a filozófiánkról írtunk, néhány […]

Testbeszéd

Testbeszéd

Testbeszéd A XXI. század elején szemtanúi lehetünk egy újfajta társadalomtudós a nem verbális közlésrendszer szakértőjének megjelenéséhez. Ahogy az ornitológus örömét leli a madarak és viselkedésük megfigyelésében a nem verbális közlésmód ismerője éppoly gyönyörűséggel figyeli az emberek nem verbális jeleit, előadásait. Meglesi őket társadalmi tevékenységükben, strandon, televízióban, hivatalban, vagy bárhol, ahol az emberek kapcsolatba kerülnek egymással. […]