Bizonyított tény, hogy a csapatmunka nagyban szerepet játszik egy cég sikerességének fokozásában. Egy vállalat számára sokat jelenthet a munkatársak szaktudása, felkészültsége, azonban a hatékonyság megsokszorozódik, ha az egyes emberek csapatépítés folyamatában csapattá érnek, és egymást segítve, kreatív hangulatban tevékenykednek a cég sikerének érdekében. Ehhez járul hozzá a csapatépítő tréning. ( Blanchard- Bowlwes, 1999)
A program célja a munkatársak aktív szórakoztatása. A célokat játékos gyakorlatok segítségével kívánjuk elérni. A tréninget a jókedv és a vidámság uralja.
A feladatokat 6 -7 fős csapatokban játsszuk.
A program felépítése:
A program első felében, italfelismerő verseny szerepel, 9 féle italt kell felismerni egy rövid kóstolásból. Ezután egy kvízjáték következik, ami mobiltelefon és kivetítő segítségével nagyon látványossá válik. Közösen értékeljük a feladatok megoldását és díjazzuk a dobogósokat. Ezt követően zenei felismerő versenyünkön, a retro zenétől napjainkig kell megmutatni a csapatoknak tudásukat. A feladatok változatosak,például az egyik feladatban minden csapatból kap 1-1 fő egy fejhallgatót, csak ö hallja a zenét, el kell mutogatni a többieknek, akiknek ki kell találni az előadót és a szám címét.,vagy a résztvevők egy könyvből olvasnak fel részletet egy adott dal dallamára.
A program egy vidám csapatépítő játék, amelyben van kommunikációs, logikai és kreativitást fejlesztő gyakorlat egyaránt. Végig a jó hangulatra és a csapat van a fókuszban.
A tréningen a csoport kohéziót erősítő feladatok kerülnek a fókuszba. A programelemek minden korosztály számára ajánlottak.
Időtartam: 1/2 vagy 1 napos
Létszám: Minimum 10 fő – Maximum 70 fő
Helyszín: Bárhol megtartható, ahol legalább a létszámhoz megfelelő terem a rendelkezésre áll.
Néhányan azok közül, akik már nagyszerűen érezték magukat, a kohéziós csapatépítőn: Extrametál, LTSZ, Dunaújvárosi Egyetem, BDO, Prémium Egészségpénztár.